Buddha, Dharma og Web-Sangha
Velkommen, Gæst. Venligst log på eller registrer.
Maj 22, 2012, 12:14:28

Log på med brugernavn, kodeord og sessionslængde
Søg:     Advanceret søgning
What's up next:
Hver tirsdag i Slagslunde kl. 19 - 21
d. 26/5 Ålborg kl. 10.30 - 12.30
d. 30/5 København kl. 18:30 - 21
d. 31/5 Odense kl. 19 - 21.30
Se mere her på siden under "Arrangementer" og på http://www.tendai.dk/kommende-aktiviteter/
3428 Beskeder i 362 Emner af 54 Medlemmer
Seneste medlem: Søren Graves
* Hjem Hjælp Søg Log på Registrér
+  Buddha, Dharma og Web-Sangha
|-+  Den virtuelle Sangha
| |-+  Arrangementer
| | |-+  Andre fra området !?
« forrige næste »
Sider: [1] Gå ned Udskriv
Forfatter Emne: Andre fra området !?  (Læst 108 gange)
bt86
Newbie
*

Beskeder: 4

Vis profil
« Dato: November 24, 2011, 03:18:05 »

Er der andre fra slangerup eller området, som kunne tænke sig at følges til møde i slagslunde om tirsdagen..

Er ny inde for dette område, og kunne derfor godt tænke mig at følges med nogle som kender til det...
Logget
Yoren
Administrator
Hero Member

Beskeder: 548

Tendai kozo

Vis profil WWW
« Svar #1 Dato: November 24, 2011, 04:09:29 »

Er der andre fra slangerup eller området, som kunne tænke sig at følges til møde i slagslunde om tirsdagen..

Er ny inde for dette område, og kunne derfor godt tænke mig at følges med nogle som kender til det...

Tænke, tænke - jeg tror kun der er to som kommer fra Stenløse, men de er vist ikke her på forum Sad
Jeg vil tilgengæld gerne lave en aftale om at vi mødes ved indkørslen til adressen og følges op, hvis det kunne hjælpe?
Logget

Gassho, Yoren.  http://yoren.dk/

"Be generuos with your joy. Give away what you most want. Be generous with your insights and delights." [Pema Chödrön]
bt86
Newbie
*

Beskeder: 4

Vis profil
« Svar #2 Dato: November 24, 2011, 04:20:54 »

Tænke, tænke - jeg tror kun der er to som kommer fra Stenløse, men de er vist ikke her på forum Sad
Jeg vil tilgengæld gerne lave en aftale om at vi mødes ved indkørslen til adressen og følges op, hvis det kunne hjælpe?

Tak , men har faktisk allerede fundet en at følges med.... Glæder mig til at kigge ud hos jer .. :-)
Logget
Yoren
Administrator
Hero Member

Beskeder: 548

Tendai kozo

Vis profil WWW
« Svar #3 Dato: November 25, 2011, 12:25:56 »

Tak , men har faktisk allerede fundet en at følges med.... Glæder mig til at kigge ud hos jer .. :-)

Super! :-)
Logget

Gassho, Yoren.  http://yoren.dk/

"Be generuos with your joy. Give away what you most want. Be generous with your insights and delights." [Pema Chödrön]
Sider: [1] Gå op Udskriv 
« forrige næste »
Gå til: