Buddha, Dharma og Web-Sangha
Velkommen, Gæst. Venligst log på eller registrer.
Maj 21, 2012, 11:52:39

Log på med brugernavn, kodeord og sessionslængde
Søg:     Advanceret søgning
What's up next:
Hver tirsdag i Slagslunde kl. 19 - 21
d. 26/5 Ålborg kl. 10.30 - 12.30
d. 30/5 København kl. 18:30 - 21
d. 31/5 Odense kl. 19 - 21.30
Se mere her på siden under "Arrangementer" og på http://www.tendai.dk/kommende-aktiviteter/
3428 Beskeder i 362 Emner af 54 Medlemmer
Seneste medlem: Søren Graves
* Hjem Hjælp Søg Log på Registrér
+  Buddha, Dharma og Web-Sangha
|-+  Den virtuelle Sangha
| |-+  Kaffestue / snakkeklub
| | |-+  Fjeldabe i København
« forrige næste »
Sider: [1] Gå ned Udskriv
Forfatter Emne: Fjeldabe i København  (Læst 276 gange)
Kåre
Sr. Member

Beskeder: 459

Vis profil WWW
« Dato: September 11, 2011, 09:45:40 »

Jeg kommer til å være i København den 15. og 16. oktober. Det hadde vært hyggelig med et uformelt treff over en kopp kaffe eller te på en eller annen kafé, hvis noen av dere har tid og lyst.  tazmanian devil
Logget

Metta,
Kåre
Yoren
Administrator
Hero Member

Beskeder: 548

Tendai kozo

Vis profil WWW
« Svar #1 Dato: September 12, 2011, 12:12:20 »

Jo, klart! Jeg mener nok at jeg er hjemme lørdag d. 15. oktober. Det ville være hyggeligt at se dig.
Skal jeg medbringe en ordbog, eller en smartphone med 'Google Translate'?   smiley hitting smiley w. lol

Måske er der flere der vil med?
Logget

Gassho, Yoren.  http://yoren.dk/

"Be generuos with your joy. Give away what you most want. Be generous with your insights and delights." [Pema Chödrön]
Shomon
Global Moderator
Sr. Member

Beskeder: 479

Tendai Soryo præst

Vis profil WWW
« Svar #2 Dato: September 12, 2011, 01:06:53 »

Dumme Kåre - jeg er i Italien de dage!!! Kan vi måske henlægge mødet til Como søen? Der er dejligt i oktober...

Til Yoren: han er nem at forstå (eller rettere, hans norske er nemt at forstå - indholdet af det norske vil sikkert være ligeså tåget som altid  Kiss)
Logget

Kåre
Sr. Member

Vis profil WWW
« Svar #3 Dato: September 12, 2011, 01:19:28 »

Ja, naturligvis er mitt norsk lett å forstå ... jeg forstår det aldeles utmerket!   angel-smiley

Det kan bli verre å forstå dere dansker, som aldri klarer å uttale ordene riktig. Men jeg tar sjansen ...  Kiss

Det skal i alle fall bli hyggelig å treffe noen av dere, så sant ikke hele flokken da er på tur til Italia for å feste sammen med Pia.  singing w. beer

Hvis dere som er lokalkjent i landsbyen København kan foreslå en kafé og et tidspunkt, så ser vi hva vi kan få til.
Logget

Metta,
Kåre
Yoren
Administrator
Hero Member

Tendai kozo

Vis profil WWW
« Svar #4 Dato: September 12, 2011, 08:27:41 »

Til Yoren: han er nem at forstå (eller rettere, hans norske er nemt at forstå - indholdet af det norske vil sikkert være ligeså tåget som altid  Kiss)
laughing my ass off  Fantastisk! Jamen hvem ville ikke ønske sig et crash course i tågesnak - og så endda på norsk?! Det kan da umuligt blive bedre! happy clapping hands
Logget

"Be generuos with your joy. Give away what you most want. Be generous with your insights and delights." [Pema Chödrön]
daishin
Full Member

Beskeder: 122

Vis profil
« Svar #5 Dato: September 16, 2011, 02:58:40 »

Jeg kommer til å være i København den 15. og 16. oktober. Det hadde vært hyggelig med et uformelt treff over en kopp kaffe eller te på en eller annen kafé, hvis noen av dere har tid og lyst.  tazmanian devil

Jeg ved ikke endnu, om jeg kan de dage, men noterer i hvert fald datoerne. Du/I hører fra mig længere hen ad vejen.
Logget

Gassho
David
Kåre
Sr. Member

Vis profil WWW
« Svar #6 Dato: Oktober 09, 2011, 02:51:26 »

Hva med litt tåkesnakk på lørdag (eventuelt fredag kveld eller søndag)? Er det noen som har forslag til tidspunkt og sted?
Logget

Metta,
Kåre
Yoren
Administrator
Hero Member

Tendai kozo

Vis profil WWW
« Svar #7 Dato: Oktober 10, 2011, 09:56:29 »

Hva med litt tåkesnakk på lørdag (eventuelt fredag kveld eller søndag)? Er det noen som har forslag til tidspunkt og sted?

Jeg kan ikke fredag aften og lørdag indtil kl. 20
Så søndag er bedst for mig. Gerne formiddag.
Der er masser af caféer at vælge imellem, så vi skal nok finde et sted. Hvor bor du mens du er i København?
Logget

Kåre
Sr. Member

Vis profil WWW
« Svar #8 Dato: Oktober 10, 2011, 10:41:17 »

Jeg kan ikke fredag aften og lørdag indtil kl. 20
Så søndag er bedst for mig. Gerne formiddag.
Der er masser af caféer at vælge imellem, så vi skal nok finde et sted. Hvor bor du mens du er i København?

Min kone Tove og jeg har bestilt rom på hotellet "The Square" ved Rådhusplassen. Vi gleder oss til bl.a. å se Nationalmuseet (lenge siden siste gang!), kanskje Den Hirschsprungske Samling, og ellers vandre litt rundt i sentrum og gjøre ingenting, kanskje finne en bra bokhandel ... min kone gleder seg til å spise røde pølser fra pølsekiosk (barndomsnostalgien lenge leve)!  Smiley

Håper å treffe noen av dere danske buddhister!  Smiley
Logget

Metta,
Kåre
Kåre
Sr. Member

Vis profil WWW
« Svar #9 Dato: Oktober 19, 2011, 12:07:41 »

Det var synd vi ikke fikk treffe noen danske buddhister sist helg. Men vår gamle hovedstad København er jo alltid sjarmerende, og dessuten hadde vi et gripende møte med Egtvedtpigen!  Smiley
Logget

Metta,
Kåre
Sider: [1] Gå op Udskriv 
« forrige næste »
Gå til: