Buddha, Dharma og Web-Sangha
Velkommen, Gæst. Venligst log på eller registrer.
Maj 21, 2012, 11:40:58

Log på med brugernavn, kodeord og sessionslængde
Søg:     Advanceret søgning
What's up next:
Hver tirsdag i Slagslunde kl. 19 - 21
d. 26/5 Ålborg kl. 10.30 - 12.30
d. 30/5 København kl. 18:30 - 21
d. 31/5 Odense kl. 19 - 21.30
Se mere her på siden under "Arrangementer" og på http://www.tendai.dk/kommende-aktiviteter/
3428 Beskeder i 362 Emner af 54 Medlemmer
Seneste medlem: Søren Graves
* Hjem Hjælp Søg Log på Registrér
+  Buddha, Dharma og Web-Sangha
|-+  Den virtuelle Sangha
| |-+  Kaffestue / snakkeklub
| | |-+  Tak Kyoshin!
« forrige næste »
Sider: [1] Gå ned Udskriv
Forfatter Emne: Tak Kyoshin!  (Læst 144 gange)
Yoren
Administrator
Hero Member

Beskeder: 548

Tendai kozo

Vis profil WWW
« Dato: August 23, 2011, 09:50:01 »

Jeg vil bare sige tusind tak, Kyoshin, for dit fantastiske indlæg (i det nye Shingi) om dit første retreat! happy clapping hands Jeg har simpelthen ONDT I MAVEN AF GRIN! - helt bogstavligt!! Cheesy  glad ruller Det er så helt fantastisk sjovt skrevet, og samtidig så rammende omkring alle de overvældende indtryk og ting der sker med én, når man lader dem komme helt ind under huden. Tusind tak for et skønt og meget medlevende indlæg! Kiss
Kan slet ikke vente med at læse din tilflugtsberetning...tror liiige jeg bliver lidt længere oppe og læser....

Gassho _/\_
Logget

Gassho, Yoren.  http://yoren.dk/

"Be generuos with your joy. Give away what you most want. Be generous with your insights and delights." [Pema Chödrön]
Kyoshin
Newbie
*

Beskeder: 6

Vis profil WWW
« Svar #1 Dato: August 24, 2011, 06:04:32 »

Tak Yoren, jeg er meget glad for du synes om artiklen - min debut som "forfatter". Jeg er dybt taknemmelig over at have mødt alle jer fantastiske mennesker, der tog så godt imod mig på retreatet.   Kiss  Jeg følte mig godt tilpas med det samme... du ved, som jyde, skal man jo lige se folk lidt an. Wink   
Logget

At undgå at gøre det onde, altid at gøre det gode, at forædle sit sind - det er Buddhaernes budskab.
Kåre
Sr. Member

Beskeder: 459

Vis profil WWW
« Svar #2 Dato: August 24, 2011, 06:52:48 »

Jeg vil bare sige tusind tak, Kyoshin, for dit fantastiske indlæg (i det nye Shingi) om dit første retreat! happy clapping hands Jeg har simpelthen ONDT I MAVEN AF GRIN! - helt bogstavligt!! Cheesy  glad ruller Det er så helt fantastisk sjovt skrevet, og samtidig så rammende omkring alle de overvældende indtryk og ting der sker med én, når man lader dem komme helt ind under huden. Tusind tak for et skønt og meget medlevende indlæg! Kiss
Kan slet ikke vente med at læse din tilflugtsberetning...tror liiige jeg bliver lidt længere oppe og læser....

Gassho _/\_

Hvor kan vi finne den artikkelen? Ligger den på nett?
Logget

Metta,
Kåre
Yoren
Administrator
Hero Member

Beskeder: 548

Tendai kozo

Vis profil WWW
« Svar #3 Dato: August 24, 2011, 08:40:59 »

Hvor kan vi finne den artikkelen? Ligger den på nett?

Den er fra Tendais medlemsblad, Shingi. Det kan købes på hjemmesiden tendai.dk. Men hvis det bare er den enkelte artikel, kan (vil) Kyoshin måske selv sende dig den i elektronisk form?  Wink
(Undskyld jeg tager mig den frihed, Kyoshin - du kan naturligvis selv bestemme).
« Sidste ændring: August 24, 2011, 08:42:47 af Yoren » Logget

Gassho, Yoren.  http://yoren.dk/

"Be generuos with your joy. Give away what you most want. Be generous with your insights and delights." [Pema Chödrön]
Sider: [1] Gå op Udskriv 
« forrige næste »
Gå til: