|
Gokai
|
 |
« Dato: Februar 21, 2011, 09:26:06 » |
|
Hejsa Jeg hedder Gokai(Lars Echardt Petersen). Jeg er ny på dette forum. Kan se der er en masse spændende emner og vil også meget gerne bidrage. Jeg har altid interesseret mig for mennesker på godt og ondt. Vi synes, at være en sjov blanding mellem det primitive og noget højre stående. Jeg har beskæftiget mig med NLP(psykoterapi), Coaching, hypnose. Indenfor NLP siger man, at der er en positiv hensigt bag enhver handling. Så kan handlingen i sig selv være nok, så negativ. Jeg elsker, at deltage i ting, som kan udvikle mennesker og jeg kan se, at buddhisme har mange redskaber, som kan hjælpe i den retning. Jeg kan godt lide buddhismens ærlighed over for den lidelse vi alle lever i. Jeg mener, at ærligheden giver en praktisk tilgang til menneskelig udvikling, som er guld værd. Der er desværre mange mennesker, der mener, der er ting man ikke skal tale om. Om man så mener, at problemerne så kan ties ihjel ved jeg ikke. Jeg ser frem til, at møde en masse søde mennesker, hvor vi alle sammen har mulighed for, at udvikle os sammen.
|