Buddha, Dharma og Web-Sangha
Velkommen, Gæst. Venligst log på eller registrer.
Maj 19, 2012, 03:36:43

Log på med brugernavn, kodeord og sessionslængde
Søg:     Advanceret søgning
What's up next:
Hver tirsdag i Slagslunde kl. 19 - 21
d. 20/5 Randers kl. 15-17
d. 26/5 Ålborg kl. 10.30-12.30
d. 31/5 Odense kl. 19-21.30
Se mere her på siden under "Arrangementer" og på http://www.tendai.dk/kommende-aktiviteter/
3427 Beskeder i 362 Emner af 54 Medlemmer
Seneste medlem: Søren Graves
* Hjem Hjælp Søg Log på Registrér
+  Buddha, Dharma og Web-Sangha
|-+  Den virtuelle Sangha
| |-+  Arrangementer
| | |-+  Træf for medlemmer i Web-Sanghaen
« forrige næste »
Sider: [1] Gå ned Udskriv
Forfatter Emne: Træf for medlemmer i Web-Sanghaen  (Læst 552 gange)
Taido
Full Member

Beskeder: 144

Vis profil
« Dato: Juli 31, 2010, 03:36:28 »

Kære alle.
Hermed den officielle indbydelse til træf her i Odense: Solbjergvej 10 lørdag d. 28.8. kl.15 til ?
Jeg går ud fra at Shomon "styrer" overordnet med mange afbrydelser af os andre, at vi skal have kaffe,the og noget sødt,og at en del bliver og spiser på sammenskudsbasis når det er tid til det. Vi i huset vil gerne have tilmelding på mail eller tlf. 28 458345 og 65 913308 om muligt senest d.15.8.
Som alle vel ved starter dagen med et åbent arrangement Klosterbakken 2  fra kl.11 til 14.30 som Shomon har lovet også at bidrage med,her håber vi at få flere med henimod en fast gruppe under Tendai her i byen. Hvis man også deltager her bedes man selv tage et eller andet spiseligt med til en pause. Programmet her vil vi annoncere her i Odense samt på tendai.dk.
Til træffet vil vi gerne vide ved tilmelding om evt. medbringelse af bagværk (sødt) jeg vil godt bage boller og  til aften købes ind til salat og kylling og eller fisk. Er der iøvrigt mange vegetarer? Drikkelse med elelr uden alkohol bedes medbragt, jeg kan tilbyde kryddersnaps,vand fra hanen og isthe.
Som sagt glæder jeg/vi os men er lidt spændte, vi har ikke så stort et hus, men vi skal jo komme hinanden ved ikke?
Hvis nogen ikke vil hjem, har vi en dobbelt sovesofa og en madras.

Er man i tvivl om noget elelr har gode forslag eller "brok" så gør det endelig.

Varme hilsener Eva,Rasmus,Solbjørg og Viggo
Logget
Shinmyo
Full Member

Beskeder: 109

Vis profil
« Svar #1 Dato: August 06, 2010, 08:15:56 »

det lyder spændende  happy dancing Vil helt sikkert undersøge om det kan lade sig gøre for mig at kigge forbi:)

Vh Rasmus
Logget

“If man has no tea in him, he is incapable of understanding truth and beauty”
Senshin
Sr. Member

Beskeder: 417

Tendai Kozo

Vis profil WWW
« Svar #2 Dato: August 07, 2010, 07:29:17 »

det lyder spændende  happy dancing Vil helt sikkert undersøge om det kan lade sig gøre for mig at kigge forbi:)

Vh Rasmus

Det vil være rigtig dejligt hvis du kunne komme :-)
Logget

Taido
Full Member

Beskeder: 144

Vis profil
« Svar #3 Dato: August 12, 2010, 02:14:15 »

Jeg oploader lige og minder om  træffet.

Her torsdag er der endniu ingen som har meldt sig til træffet efter introduktionsmødet.
Et par har meldt fra. Jeg håber da vi bliver bare et par stykker ud over Odense gruppen.

Vi mener at have styr på selve det første forløb og skal se hinanden i øjnene for første gang d.21.

Hvis vi ryger i såskamp og ikke kan udstå hinanden skal vi nok lade jer det vide smiley hitting smiley w. lol

Viggo
Logget
Kåre
Sr. Member

Beskeder: 459

Vis profil WWW
« Svar #4 Dato: August 12, 2010, 02:54:17 »

Jeg oploader lige og minder om  træffet.

Her torsdag er der endniu ingen som har meldt sig til træffet efter introduktionsmødet.
Et par har meldt fra. Jeg håber da vi bliver bare et par stykker ud over Odense gruppen.

Vi mener at have styr på selve det første forløb og skal se hinanden i øjnene for første gang d.21.

Hvis vi ryger i såskamp og ikke kan udstå hinanden skal vi nok lade jer det vide smiley hitting smiley w. lol

Viggo

Jeg hadde egentlig håpet å kunne delta. Men en god venn holder sin doktoravhandling og har invitert oss til høytidelig middag for å feire dette, så da fant vi å måtte prioritere dette.

Hvis dere ikke ryker opp i verre slåsskamp enn at noen kunne få lyst til å arrangere et slikt treff senere en gang, håper jeg det da kan klaffe med en Danmarkstur.

Ha et hyggelig treff, alle som blir med!  Kiss
Logget

Metta,
Kåre
Sider: [1] Gå op Udskriv 
« forrige næste »
Gå til: