Buddha, Dharma og Web-Sangha
Velkommen, Gæst. Venligst log på eller registrer.
Maj 19, 2012, 03:17:03

Log på med brugernavn, kodeord og sessionslængde
Søg:     Advanceret søgning
What's up next:
Hver tirsdag i Slagslunde kl. 19 - 21
d. 20/5 Randers kl. 15-17
d. 26/5 Ålborg kl. 10.30-12.30
d. 31/5 Odense kl. 19-21.30
Se mere her på siden under "Arrangementer" og på http://www.tendai.dk/kommende-aktiviteter/
3427 Beskeder i 362 Emner af 54 Medlemmer
Seneste medlem: Søren Graves
* Hjem Hjælp Søg Log på Registrér
+  Buddha, Dharma og Web-Sangha
|-+  Den virtuelle Sangha
| |-+  Hjerteligt velkommen - hvem er du?
| | |-+  Rasmus
« forrige næste »
Sider: 1 2 3 [4] Gå ned Udskriv
Forfatter Emne: Rasmus  (Læst 1821 gange)
Shomon
Global Moderator
Sr. Member

Beskeder: 479

Tendai Soryo præst

Vis profil WWW
« Svar #45 Dato: Maj 06, 2010, 09:57:16 »

Jeg venter lidt med hjemmeside så:) Har bare lyst til at få noget ud på nettet så der måske kan begynde at komme lidt interesse. Nogen som har nogen forslag ellers til hvor man kunne poste ting?

Hvad med at få en 'underside' under Tendai.dk? Der ville en side for en Odense sangha naturligt høre til. Skriv til info@tendai.dk, så vil vores grumme webmaster grille dig - og hvis du ikke lader dig kyse, vil han hjælpe dig igennem processen  Wink

Citat

Ellers går det ikke så godt med min gående mediation......men det kommer igen når det er slut med snestorm. Suk det er bare svært at motivere sig selv kl 7 når det sner og er frost OG man ved man skal arbejde hele dagen:) Det dumme er bare at dagen bliver så meget bedre hvis man nu bare gik.

Rasmus

Måske er der mulighed for at du kunne gå noget af vejen? Jeg har flere gange gået meditation i både snestorm og øsende regn, og selvom det er virkelig svært at komme afsted, er det jo fuldkommen som du siger: dagen bliver så meget bedre!!
Logget

Sider: 1 2 3 [4] Gå op Udskriv 
« forrige næste »
Gå til: