Buddha, Dharma og Web-Sangha
Velkommen, Gæst. Venligst log på eller registrer.
Maj 19, 2012, 03:16:39

Log på med brugernavn, kodeord og sessionslængde
Søg:     Advanceret søgning
What's up next:
Hver tirsdag i Slagslunde kl. 19 - 21
d. 20/5 Randers kl. 15-17
d. 26/5 Ålborg kl. 10.30-12.30
d. 31/5 Odense kl. 19-21.30
Se mere her på siden under "Arrangementer" og på http://www.tendai.dk/kommende-aktiviteter/
3427 Beskeder i 362 Emner af 54 Medlemmer
Seneste medlem: Søren Graves
* Hjem Hjælp Søg Log på Registrér
+  Buddha, Dharma og Web-Sangha
|-+  Den virtuelle Sangha
| |-+  Hjerteligt velkommen - hvem er du?
| | |-+  Rasmus
« forrige næste »
Sider: [1] 2 3 4 Gå ned Udskriv
Forfatter Emne: Rasmus  (Læst 1821 gange)
Kosei
Newbie
*

Beskeder: 33

Vis profil WWW
« Dato: April 21, 2010, 06:31:40 »

Hej fra det kolde nord

Så er det blevet min tur til at lave en præsentation af mig selv. Jeg er 37 år gammel, læge og arbejder for tiden 80 km syd for polarcirklen. Ellers hører jeg hjemme på det flade og smukke fyn i verdens største landsby Odense, som jeg savner ofte.

Min første tanke da jeg skulle skrive den præsentation, efter at have læste alle de andre flotte folk har leveret her, var at jeg ikke havde lyst. Dernæst gik det op for mig at ligesom jeg har hindringer i meditationen har jeg det også i at kaste mig helhjertet ud i buddhismen og at præsentere sig her var et skridt mere på vejen og det føltes lidt "farligt". Så blev jeg stædig og nu sidder jeg så her og taster løs. Jeg ved det hjælper at komme over "hindringerne" og jeg havde de helt samme kvaler med at betale dana, men nu hvor jeg har taget dét skridt har jeg mærket hvor stor en forskel det gør.